Support

Hvis du er svarperson i en undersøgelse og har brug for hjælp.

Spørgeskemaerne kan besvares på alle platforme, pc, Mac, smartphones m.v. Systemets oppetid er 99 %, så hvis du ikke kan åbne spørgeskemaet, skyldes det i de fleste tilfælde en eller anden form for blokering på din computer.
 
Hvis du ikke kan få forbindelse til spørgeskemaet, kan du prøve noget af følgende:

 

  • Tjek internet forbindelsen

  • Luk alle andre åbne websider og dokumenter

  • Se om spørgeskemaet står på en ny fane i din browser

  • Rens historikken i din browser

  • Opdater din anti-virus

  • Opdater din computer

  • Genstart din computer

 
Ældre browsere kan give problemer - vi anbefaler opdaterede browsere af typen Chrome, Edge eller Opera.

Enkelte virksomheder og arbejdspladser kan være forsynet med en firewall, der begrænser medarbejdernes adgang til at benytte eksterne links. Du skal da enten besvare undersøgelsen uden for arbejdstiden eller logge ud af virksomhedens netværk.

 

Du kan beskrive problemet og sende os en besked nedenfor.

 
Political Conference
 

Kontaktformular

Borgersvar.dk serviceres af Plan Gruppen

Kontakt os her

Tak! Din besked er sendt.