Support

Hvis du er svarperson i en undersøgelse og har brug for hjælp.

Spørgeskemaerne kan besvares på alle platforme, pc, mac, smartphones m.v. Systemets oppetid er 99 %, så hvis du ikke kan åbne spørgeskemaet, skyldes det i de fleste tilfælde en eller anden form for blokering på din computer.
 
Hvis du ikke kan få forbindelse til spørgeskemaet, kan du prøve noget af følgende:

 

  • Tjek internet forbindelsen

  • Luk alle andre åbne websider og dokumenter

  • Se om spørgeskemaet står på en ny fane i din browser

  • Rens historikken i din browser

  • Opdater din anti-virus

  • Opdater din computer

  • Genstart din computer

 
Nogle ældre browsere kan give problemer med links, vi anbefaler browsere af typen Chrome, Edge eller Opera.

Enkelte virksomheder og arbejdspladser kan være forsynet med en firewall, der begrænser medarbejdernes adgang til at benytte eksterne links. Du skal da enten besvare undersøgelsen uden for arbejdstiden eller logge ud af virksomhedens netværk. Hvis intet af det lykkes, kan du beskrive problemet og sende os en mail nedenfor.

<< Tryk på tilbage-knappen i din browser for at vende tilbage.

 
Political Conference
 

Kontaktoplysninger

Borgersvar.dk serviceres af Plan Gruppen

Telefon: +45 - 4264 0041

Kontakt generelle henvendelser: klik her

Kontakt for hjælp til besvarelse: klik her

Kontakt os her